Wsp贸艂praca, kt贸ra procentuje. 
Reklama, kt贸ra dzia艂a.

Audyt Link贸w sponsorowanych

Konto Google Ads (dawniej Google AdWords) to ogromny mechanizm. Zadbanie o jego sturktur臋 oraz odpowiedni setup pozwoli reklamodawcy na optymalne poprowadzenie kampanii reklamowych. Fundamenty s膮 bardzo wa偶ne - ustawienia kampanii w wyszukiwarce czy typu display zawsze powinny by膰 interpretowane osobno. Wrzucanie wszystkiego do jednego "worka" nie ma sensu na d艂u偶sz膮 met臋, bo p贸藕niejsza analiza danych mo偶e by膰 problematyczna.

Pokazujemy klientom jakich b艂臋d贸w nie pope艂nia膰, wskazujemy odpowiednie praktyki oraz podpowiadamy jak wycisn膮膰 z konta Google Ads jak najwi臋cej. Lata praktyki i tysi膮ce przeprowadzonych kampanii w Google Ads pozwala nam sprawnie porusza膰 si臋 po tym systemie i dzieli膰 tak przydatn膮 wiedz膮 jak jego optymalizacja.

Zaczniemy od struktury i setup贸w konta

Kampania, adgrupa, s艂owa kluczowe, reklamy? To wszystko ma znaczenia, nie mo偶e by膰 przypadkowo艣ci w budowaniu kampanii reklamowych. Niepoprawna struktura konta to pocz膮tek ko艅ca cz臋sto dla klient贸w.

Przeanalizujemy tre艣ci reklam i ich skuteczno艣膰

Klienci cz臋sto pisz膮 jedn膮 skromn膮 reklam臋 i na tym ko艅cz膮. W ten spos贸b nigdy nie dowiedz膮 si臋 czy ich dzia艂ania s膮 poprawne. Nie testuj膮, nie wyci膮gaj膮 wniosk贸w. Poka偶emy Ci ile tracisz nie robi膮c tego.

Znajdziemy i wyeliminujemy wszystkie b艂臋dy

Na podstawie Twojego konta Google Ads sporz膮dzimy raport, kt贸ry pokazywa膰 b臋dzie jego plusy, ale tak偶e minusy. Na bazie tych informacji przygotujemy dzia艂ania naprawcze i zaproponujemy kolejne kroki.

Zacznij ju偶 dzi艣.

Zobacz ile wolnego czasu zyskasz dzi臋ki wsp贸艂pracy.
kontakt

Copyright by Marketing Consulting. Agencja Marketingu Internetowego

cloud-checkcrossmenu