Wsp贸艂praca, kt贸ra procentuje. 
Reklama, kt贸ra dzia艂a.

Audyt Analytics

Google Analytics to narz臋dzie, kt贸re daje ogrom mo偶liwo艣ci i pomaga w codziennej analizie ruchu oraz kampanii reklamowych p艂atnych, kt贸ry to ten ruch generuj膮. Jesli korzystamy z r贸偶nych kampanii np: Google Ads w wyszukiwarce, mailingi, reklamy banerowe to warto przeanalizowa膰 po pewnym czasie co one nam daj膮? Jaki ruch za sob膮 nios膮 i jakie sa jego efekty?聽

Pytania kt贸re powinien postawi膰 sobie przedsi臋biorca to np:

  • ile telefon贸w mia艂em z danej kampanii?
  • ile odebra艂em maili z poszczeg贸lnych dzia艂a艅 reklamowych?
  • ile zarobi艂em w swoim sklepie z p艂atnej reklamy?
  • czy zwrot z iwnestycji jest na odpowiednim poziomie?

Analiza konta Analytics

Sprawdzimy czy ustawienia Google Analytics s膮 poprawne. Czy cele s膮 wyznaczone, czy filtrowanie dzia艂a, czy wykluczenia s膮 wdro偶one tak jak nale偶y. Bez tego ani rusz, wi臋c zaczynamy zawsze od podstaw.

Analiza obecnego ruchu

Sprawdzimy jak prezentuje si臋 obecny ruch. Ile i jakie s膮 藕r贸d艂a ruchu, czy s膮 one zr贸偶nicowane, czy raczej wszsytko postawione jest na jedn膮 kart臋. Dowiemy si臋co dzia艂a, a co generuje tylko zb臋dne koszty.

S艂abe i mocne punkty

Po analize raport贸w w Google Analytics sporz膮dzimy raport z wadami i zaletami konta. Wska偶emy co mo偶na poprawi膰 i jak oraz zaproponujemy  dzia艂ania pod k膮tem realizowania cel贸w.

Zacznij ju偶 dzi艣.

Zobacz ile wolnego czasu zyskasz dzi臋ki wsp贸艂pracy.
kontakt

Copyright by Marketing Consulting. Agencja Marketingu Internetowego

cloud-checkcrossmenu