Współpraca, która procentuje. 
Reklama, która działa.

Audyt Analytics

Google Analytics to narzędzie, które daje ogrom możliwości i pomaga w codziennej analizie ruchu oraz kampanii reklamowych płatnych, który to ten ruch generują. Jesli korzystamy z różnych kampanii np: Google Ads w wyszukiwarce, mailingi, reklamy banerowe to warto przeanalizować po pewnym czasie co one nam dają? Jaki ruch za sobą niosą i jakie sa jego efekty? 

Pytania które powinien postawić sobie przedsiębiorca to np:

  • ile telefonów miałem z danej kampanii?
  • ile odebrałem maili z poszczególnych działań reklamowych?
  • ile zarobiłem w swoim sklepie z płatnej reklamy?
  • czy zwrot z iwnestycji jest na odpowiednim poziomie?

Analiza konta Analytics

Sprawdzimy czy ustawienia Google Analytics są poprawne. Czy cele są wyznaczone, czy filtrowanie działa, czy wykluczenia są wdrożone tak jak należy. Bez tego ani rusz, więc zaczynamy zawsze od podstaw.

Analiza obecnego ruchu

Sprawdzimy jak prezentuje się obecny ruch. Ile i jakie są źródła ruchu, czy są one zróżnicowane, czy raczej wszsytko postawione jest na jedną kartę. Dowiemy sięco działa, a co generuje tylko zbędne koszty.

Słabe i mocne punkty

Po analize raportów w Google Analytics sporządzimy raport z wadami i zaletami konta. Wskażemy co można poprawić i jak oraz zaproponujemy  działania pod kątem realizowania celów.

Zacznij już dziś.

Zobacz ile wolnego czasu zyskasz dzięki współpracy.
kontakt

Copyright by Marketing Consulting. Agencja Marketingu Internetowego

cloud-checkcrossmenu